Visos prekės

Dažniausiai užduodami klausimai

Kur kreiptis iškilus klausimams?
Jei domitės konkrečia preke arba reikia pagalbos renkant dovaną, jei turite minčių arba pasiūlymų, jei radote klaidą arba geresnį pasiūlymą kitoje parduotuvėje – visais klausimais rašykite mums adresu info@geekshop.lt, skambinkite telefonu +37068829552 arba bendraukime gyvai chat’e.

Pristatymas

Kiek laiko užtrunka?
Visas prekes pristatome per 1-3 darbo dienas nuo užsakymo apmokėjimo gavimo.

Kiek kainuoja?
Pristatymas į visus Lietuvos miestus yra nemokamas.

Kokie yra pristatymo būdai?
Lietuvos pašto registruotas laiškas – komiksai (iki 2 vnt.), lipdukai, ženkliukai ir kitos smulkios prekės.
LP Express siuntų terminalas – komiksai (3 vnt. ir daugiau), grafinės novelės, figūrėlės, drabužiai, plakatai, puodeliai ir didžioji dalis kitų prekių.
LP Express kurjeris – neįprastai dideli, trapūs ir išskirtinai svarbūs siuntiniai.

Kokiu būdu bus pristatyta mano siunta?
Greičiausias pristatymo būdas yra automatiškai parenkamas pagal užsakomas prekes ir matomas apmokėjimo formoje atsiskaitant.

Man patogioje vietoje nėra LP Express siuntų terminalo / noriu kitokio pristatymo būdo, ką daryti?
Dažniausiai galime pasiūlyti alternatyvų nemokamą pristatymą patogiu adresu arba išskirtinį pristatymo būdą su priemoka. Šiuos klausimus nagrinėjame individualiai: adresu info@geekshop.lt arba telefonu +37068829552.

Ar galiu prekes apžiūrėti ir atsiimti parduotuvėje?
Geek Shop’as vykdo tik internetinę veiklą, tad prekes įsigyti galima tik internete ir gauti tik aukščiau nurodytais pristatymo būdais.

Ar galima siuntinį sekti su siuntos numeriu?
Taip, jį pateikiame el. laiške kartu su išsiųsto siuntinio patvirtinimu.

Ar galima grąžinti prekes?
Taip, dėl prekių grąžinimo kreipkitės adresu info@geekshop.lt. Jei grąžinate nekokybiškas ar užsakymo neatitinkančias prekes, siuntimo išlaidas padengiame mes. Nepatikusias prekes galima grąžinti per 14 darbo dienų, tačiau jos privalo būti supakuotos originalioje pakuotėje, nepažeistos, nenaudotos, nedėvėtos ir nepraradusios savo prekinės išvaizdos. Šiuo atveju siuntimo išlaidas padengia pirkėjas. Gavę prekes, per 14 d. grąžinsime pinigus į nurodytą sąskaitą arba pakeisime prekę kita. Daugiau informacijos - prekių grąžinimo taisyklės.


Atsiskaitymas

Kokiais būdais galima atsiskaityti už prekes?
Elektronine bankininkyste – Swedbank, SEB, DNB, Nordea, Šiaulių bankas, Medicinos bankas, Citadele, Danske, Paysera.
Mokėjimo kortelėmis – Visa, Mastercard, Maestro.
Išsimokėtinai – General Financing, Mokilizingas.
Grynaisiais pinigais – Lietuvos kredito unijos, Maxima, Narvesen, Lietuvos Paštas, PayPost, Perlas, Mokėjimas grynaisiais banke.
Kita – Webmoney, CashU, SafetyPay, tarptautinis mokėjimas EUR, tarptautinis mokėjimas USD.

Ką daryti, jei kyla klausimų arba techninių nesklandumų atsiskaitant?
Kreipkitės adresu info@geekshop.lt, telefonu +37068829552 arba parašykite žinutę chat’e ir pasistengsime padėti visais rūpimais klausimais.


Prekės

Ar jūsų parduodamos prekės yra oficialios, kokybiškos ir nepadirbtos?
Taip, didžiuojamės galėdami pasiūlyti originalias ir oficialiai licencijuotas prekes. Siekiame aukščiausios kokybės ir autentiškumo, todėl dirbame tik su oficialiais gamintojais, leidėjais ir distributoriais. Detalesnė informacija yra pateikiama prie kiekvienos prekės atskirai.

Prekė išparduota, kada ją vėl turėsite?
Grafinės novelės papildomos kiekvieną savaitę, kitos prekės – kas dvi savaites.

Neradau norimos prekės, ar galėčiau ją užsisakyti specialiai?
Taip, Geek Shop’e galima gauti ne tik mūsų parduotuvėje esančias, bet ir išskirtines bei specifines prekes. Taip pat galima iš anksto užsisakyti dar neišleistus leidinius, kaip komiksai ir grafinės novelės. Daugiau informacijos ir užklausos forma - specialus užsakymas.

Kas yra pirkimas iš anksto?
Tai galimybė naujas prekes įsigyti joms dar neatkeliavus į Geek Shop’ą. Neretai populiarios prekės yra greitai išparduodamos, tad savo mėgstamiausius daiktus įsigiję iš anksto būsite garantuoti, jog jų pirmiau nepačiups kažkas kitas. Gavę prekes, jas pirmiausia išsiunčiame įsigijusiems iš anksto.

Kaip sužinoti apie naujas prekes, artėjančius įvykius ir kitas naujienas?
Naujienas siunčiame naujienlaiškiais ir skelbiame facebook’e.

Kaip išsirinkti tinkamą marškinėlių dydį?
Dydžių gidas.